duminică, 10 februarie 2008

Primul post al porcului

Oameni io asa mi`s porc de cand ma jtiu. Asta-i o poza mai veche a mea, acuma însuşindu-mi o pleată creaţă (am făcut un transplant d`ălă modern de-ţi iei flocu` şi-l plantezi pe scalp, îl uzi cât mai des şi cât mai repede pân` ajunge la lungimea dorită) ... de ai putea lungi aşa si alte lucruri (bicoz saiz metărz), ar da faliment sex shoapele şi ăia de la duracell ...
Da` oricum io vreau acuma, in primu` post, numa` sa ma plang ... mah am o profa care pute ... si atat.
Asta-i tot ce face ea, pute ... si daca i-ar mirosi numa pishoarele, ash intelge mah ca alea vin din cur, da ea pute cu totu` ... daca stai langa ea iti dau lacrimele mah ... sconcshii din oras s`o ascuns de rusine ca nu puteau sa-i acopere mirosu` ... si am incercat sa-mi prind nasu` cu-n carlig, sa-mi pun doape-n nas ... da dijeaba ... Io nu vad nici o scapare, numa sa-i zic ca pute ... da mi frica sa nu-i ranezg sentimentu :( ... nu stiu ce sa fac ... cand o sa gasesc o solutie o sa va anunt ... pana una alta va urez nopce bunoaca si spor ...



Respect,
Porcu` mucos


Niciun comentariu: